torsdag 3. januar 2013

Julen og nyttår 2012

Juleferien min startet i år for min del fredag den 21.desember. Startet med forkjølelse, tett, halsbetennelse...tok omtrent en uke før d gikk over, men kjipt å få d akkurat då!

  • Ellers besto julaften i litt avslapping, donald og disney på TV, før d var tid for middag i seks tiden. Pinnekjøtt, kålrabistappe og fruktsalat til dessert, mm :) Ellers spilte vi spill, åpnet gaver og slappet av den dagen!
  • De andre dagene bestod av besøk, besøk og besøk..avslapping, kino, og god mat!
Søndag 30.desember var eg tilbake i Tromsø igjen. 
Eg landet på kvelden og Ingunn møtte meg på flyplassen. Selvfølgelig hadde ikke bagasjen kommet frem, og eg hadde jo lagt både laks og pinnekjøtt i bagasjen, lurt :P
Eg og Ingunn dro hjem til meg, fyrte i peisen (evt. røyklagde leiligheten), stekte oss pizza, så litt film, handlet mat, før vi tok bussen til Hanne og kjørte bilen til flyplassen halv ett tiden for å hente Hanne. Det vi fant ut da var at flyet ikke kom før 45 min seinere. Så vi kjørte en runde og rånet litt før vi dro tilbake til flyplassen. Litt problemer med å komme oss ut fra bommene der, men d skylder vi på Hanne :P
Vi pratet litt, før vi la oss i sengen, alle i samme seng ;) Koselig, selv om Hanne og Ingunn snorker! 

På nyttårsaften lagde vi god frokost. Før vi dro ut for å kjøpe stjerneskudd og mat. Bagasjen min kom endelig kl. 15, 4 timer etter at den var landet i Tromsø, bra SAS!!!!
På kvelden lagde vi kalkunfilee med saus, ris og grønnsaker, mm..ble vellykket! 
Etter d spiste vi sjokoladepudding, brownie, ogmye snop..Vi gikk ut på moloen for å se på fyrverkeriet på kvelden. En rolig men bra nyttårsaften! Måtte desverre på tidligvakt dagen etter, så da ble d tidlig sengetid (om 3 e tidlig :P)

Skal blogge mer om året 2012 seinere :)

1 kommentar:

Renate sa...

høres ut som en finfin jul og nyttårsaften :D GLEDER meg til dere kommer på besøk!!!! :D