fredag 21. desember 2012

5 ÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!

I dag er bloggen min 5 år, hipp hurra!!! (Takk til Ingunn som fant d ut :P) Vet ikke ka eg skal skrive om den, men når eg leser tilbake på den, synes eg d e veldig artig, og e mange ting eg har glemt..vurderer å lage en bok av d e gang, d hadde vært artig :)

I det siste:
2.søndag i advent lagde eg og Monica ribbe med tilbehør og riskrem, mmm :) Og Monica måtte lide seg gjennom nok en håndballkamp ;)
Ellers gikk resten av den uken til jobbing, julekos, innebandyfest osv :)
3.søndag i advent var eg og Hanne på jekta å handlet litt julegaver, og eg fikk kjøpt meg ny dyne, som eg kan rapportere at e veldig god og varm :) Mandag var eg og Hanne på peppes pizza og spiste oss god og mett! Og tirsdagen kjørte eg Hanne til flyplassen før eg dro på jekta før alle andre heldigvis, og fikk kjøpt resten av julegavene, endelig!

I dag e det fredag og bare 3 dager til juleaften, litt rart igrunn..synes d har gått litt fort..Reiser til Bergen på søndag, håper flyene går og eg e frisk..akkurat no går d i fribol halstabletter, nesespray, salvannsdråper, te osv..vil ikke være forkjølet på flyet på søndag!!!!

Ha en riktig god jul alle(!) bloggleserne mine :)

2 kommentarer:

Birgitte sa...

Gratulerer med bloggjubileet! Håper du får en trivelig julefeiring Linda :D

Linda sa...

Takk :)
Håper du også får en trivelig julefeiring :)