fredag 4. januar 2013

Oppsummering av 2012

En liten oppsummering av året som har gått (skriver stortsett ut fra bloggen, da jeg ikke husker så mye ellers) :


  • I januar flyttet eg inn i ny leilighet, midt i sentrum :) Bodd her et år no, og e veldig fornøyd!
  • I februar var vi å så Ida på teater og spiste fastelavensboller hjemme hos meg mens vi spilte alias..Ellers feiret eg bursdagen min med å spise på steakers og besøk på kvelden!
  • I mars var eg og Hanne mye sammen. Vi var blant annet i Målselv for å stå på ski i trekket der og på badeland etterpå :) Vi gikk også på bortoverski på Kvaløya en søndag. Eg og Monica kjøpte oss nye langrennsski også! Og de ble prøvd ut på Kvaløya også :) I mars var det også vinter døgnvill, noe som var meget bra! Med blant annet Hellbilles, Jahn Eggum, Halvdan Sivertsen og Elton John..:D
  • Påsken ble brukt til en del jobbing for min del, kortspilling, trening, god mat, isfiske, grilling osv :) I slutten av april dro eg til Bergen og Oslo en tur, en veldig bra tur :)
  • I mai var eg litt i Oslo og Bergen! Mai besto også av en del fester, 17.maifeiring. I mai streiket også forbundet, så gikk en del streikevakter, ganske behagelig!
  • I juni var det en del fjellturer som ble besteget, vi var med i ti på topp! Vi grillet og hadde d veldig fint! Ingunn flyttet også fra Tromsø denne måneden, trist! Ellers var eg på 5 års treff på Høgtun, som var veldig bra :) Og siste helgen i juni løp eg adidas milen..
  • I juli var det også tid for fjellturer, spilling, avslapping, tur til tanten til Hoel's osv. Ellers var vi på Bukta festivalen en dag å hørte Åge Aleksandersen, meget bra :) 
  • Dro litt over en uke til Bulgaria! Meget digg med sol, varme, avslapping, bading, god mat, drikke osv :) Ellers var eg i Bergen en uke etter den turen! Itillegg dro eg og Hanne til på tre fjellestur, fløya, rødting og tromsdalstinden, tung tur, men bra! Var også på sommer døgnvill denne måneden!
  • I september begynte eg på syprosjekt, sy julekalender
  • I oktober skjedde det ikke så mye, litt innebandykamper osv..
  • I november dro eg med hele familien til Trondheim for å besøke min søster der..OG så trakk eg min første visdomstann denne måneden..Kjørt Ingunn til Norreisa sammen med Monica!
  • Desember besto av litt ferie, håndball EM, julebaking, julepynting, Bergenstur og nyttår i Tromsø :)

Ingen kommentarer: