fredag 7. desember 2012

Adventstid!

Denne uken har eg hatt ferie, fordi eg hadde fire dager til gode! Det har vært veldig digg :) Har vært mye med Monica og vi har bakt pepperkaker, pyntet og bygd sammen pepperkakekirke, lagd brente mandler (som virkelig ble brent), vært å skiftet til nye dekk på bilen til Monica, laget hjemmelaget pizza :)

 Vi lagde brente mandler..de ble faktisk brent også, så der må vi gjøre et nytt forsøk :P

Eg og Monica satt også sammen en pepperkakekirke hver. Første gang eg har brukt sukker som lim, og d fikk tommelen min merke :P! Det ble litt styr, så neste år holder eg meg til melis, selv om d tar lengre tid. Og stemmer fortsatt for pynting først, så lime sammen vegger og tak ;) 

 Julepynten er kommet opp i huset :)







1 kommentar:

Renate sa...

Så fint du har det :)