torsdag 16. desember 2010

Juleferie!

No e vi altså kommet til 16.desember, dvs. bare 8 dager til julaften, og eg har ennå 4 julegaver igjen! Tror eg venter med de til etter at eg har kommet til Bergen..

Reiser hjem til Bergen på lørdag, så no sitter eg bare å slapper av i leiligheten, pakker litt og burde egentlig skrevet arbeidskrav..men tar det i morgen :)

Ellers den siste uken har eg vært i bursdag til Ingunn på tirsdag, hvor vi først var på kino, og så spiste vi på egon. Veldig koselig, feiring av både bursdag og juleferie. Vi så "hjem til jul" på kino, helt grei film. Og på Egon bestilte eg kyllingsandwich, noe som var veldig god, men VELDIG mektig :P Tror eg hadde mat til halsen, var helt syyykt mett, men måtte spise opp siden det var så godt!

I går var eg å skrev litt på bacheloroppgaven på skolen, før eg dro på sykehuset for å gi blod for første gang. Hadde ganske høy hemoglobin i blodet så fikk gi blod :) Litt vondt, og på slutten ble eg veldig varm og kvalm..måtte derfor sitte en halvtime etterpå og de målte blodtrykket to ganger før eg fikk gå :P Eg valgte ihvertfall et stort badehåndkle :)
Etter å ha vært der hadde eg en time å handle 4 julegaver på, og det klarte eg faktisk :P Så besøkte vi Monica på hurtigruten, og så ka hun gjorde.

Og Norge e videre til semifinalen i håndball EM, som spilles mot Danmark lørdag :D Blir sykt spennende! Heia Norge!

2 kommentarer:

Renate sa...

Eg skal se Hjem til jul på tirsdag, håper den er bra!

Linda sa...

Den var igrunn bra. Men, hadde litt andre forventninger til hvordan den skulle være, så var annerledes enn eg hadde tenkt! Men stortsett bra :)