tirsdag 14. desember 2010

Når jeg kjeder meg, gjør jeg slike klipp inn og svar ting!

HVA HAR DU GJORT TIL NÅ I 2010?

1. Har du vært i noe forhold dette året?
-Ja
2. Har du feiret bursdagen din enda?
-Ja, det har eg.
3. Kysset to personer på en kveld?
-Nei.
4. Vært på en diett?
-Tja..snopediett noen ganger :P
5. Vært på camping?
- Bodde i campinghytter i Lofoten..så kanskje litt.
6. Møtt en spesiell/noen som har endret livet ditt?
-Har fått en ny venn ihvertfall!
7. Vært utenlands?
- Nei, desverre.
8. Hva tenker du på?
- Deg! Neida, tenker på det skal bli godt å dra til Bergen på ferie noen uker.
9. Klemt noen?
- Ja, mange!
10. Sovet i en annens seng?
-Ja.
11. Fått en jobb?
-Nei, har nok ikke det. Bare samme gamle sommerjobb/julejobb!
12. Lånt bort penger?
-Ikke mye..heller motsatt :P
13. Vært i en bilulykke?
-Nope.
14. Blitt kalt en bitch?
-Ikke som eg vet.
15. Gjort noe du har angret på?
- Ja, det har eg vel.

SISTE:

Den siste personen du ga en klem?
-En god venn
Siste personen som ringte deg?
-Hanne
Når var siste gangen du følte deg dum?
-Når jeg sa noe feil kanskje..

NI FAKTA:

1. Hjemby?
-Født og oppvokst i Bergen. Men bor for tiden i Tromsø
2. Naturlig hår?
-Ja, helt naturlig. Brunt.
3. Øyefarge?
-Grå/grønn
4. Høyde?
-160 cm
5. Kjæledyr?
-har en familiekatt i Bergen.
6. Humør?
-For det meste glad, men litt sliten for tiden!!
7. Hvor vil du helst være?
-Her? nei, vet ikke..
8. Hva var det siste du drakk?
-Saft.

FØLELSER:

1. Savner du noen akkurat nå?
-Familie og venner!
2. Er du lykkelig?
-Ja.
3. Spiser du noe?
-Spiste nettopp en lussekatt.
4. Liker du noen akkurat nå?
-Liker alle vennene mine :P
5. De siste ordene du sa til mammaen din:
-Si det. Mulig "vi snakkes, hadet" ;)
6. Siste sangen du sang:
-Julesang på KRIK avslutningen.
7. Siste person du ga en klem til:
-En god venn
8. Den siste tingen du lo av?
-Sikkert noe morsomt på skolen i dag!
9. Den siste tingen du sa:
-Hadet. God jul!
10. Den siste personen du gråt for:
-Husker ikke. Bestemor kanskje..
11. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå:
-Spretten, katten vår.
12. Ord du bruker mye:
MHM

1 kommentar:

Hanne sa...

hehe, æ læste feil og trudde du hadde sagt "mulig vi snakkes, hadet" til mora di! :P