lørdag 18. desember 2010

I Bergen..

Idag har vært en veldig lang dag..sto opp rundt halv syv og pakket og gjorde meg klar til å dra til flyplassen. Selvfølgelig var det for tidlig for Tromsøbussene, så eg ble tvunget til å ta drosje..Kunne selvsagt syklet, men uten ordentlige bremser, uten hjelm, med sommerdekk og med en stor trillekoffert fant eg ut at drosje var enklest ;) Selvsagt kjørte han feil, og kom inn på en blindgate, litt frustrerende men eg kom meg no frem ihvertfall :) Vel fremme sjekket eg inn og gikk til gaten.

På flyet fikk vi heldigvis frokost, mmmm :D! Skal ta oftere tidlig fly med SAS. Som vanlig på fly, må man skru av mobiltelefonen, og eg hadde selvsagt glemt pinkoden, IGJEN! Men, fikk fikset det på nett, så no har eg valgt en grei kode :) (skal ikke gi mere hint..) Etter ca. to timer landet eg på Gardemoen, og hadde da en time å bruke på tull og fanteri før ferden gikk videre til Bergen by..På flyplassen så eg Thomas Numme, han Hans som vant X-factor (samme fly og)..og så et gammelt par som diskuterte nøye om de skulle tørre om å få ta et bilde av han :P Litt flaut å høre på..

Vel fremme i Bergen, inspiserte eg huset (fikser og pusser opp ennå)..før eg og min søster dro for å kjøpe julegaver på Lagunen. Et stikkord: KØ :P Var laaang bilkø på vei, så og si umulig å finne parkering og kø til utgangen i de ulike butikkene..en fornøyelse altså :P Fikk ihvertfall kjøpt en del julegaver, så e fornøyd. Har no 3/4 igjen, som eg må gjøre ferdig mandag eller 23..:P jaja..! Da vi var inne på cubus fant vi en fin gave vi kunne kjøpe, og da vi sto i køen sto plutselig den personen (som gaven var til) noen meter bortenfor..men heldigvis så hun oss ikke :)

Etter å ha vært der var det tid for semifinale i håndball mot Danmark. Var veldig spent før kampen, men veldig fornøyd med resultatet. Norge vant med komfortable 29-19! Hele 10 mål. Så i morgen e det finale mot Sverige, hvor vi forhåpentligvis tar revansje og slår Sverige ned i støvlene..men en vet jo aldri!

Skal jammen meg begynne å blogge oftere, skjer mer enn eg tror..Ha en fortsatt fin og rolig førjulstid :D

Ingen kommentarer: