lørdag 25. desember 2010

24.desember!

I dag e det 24.desember, altså julaften. Eg sto opp tidlig, vekket min bror som skulle kjøre meg, og gikk så ut og ble veldig overrasket. Det snødde ENNÅ! Så eg måtte gå i gang med kosting av bilen, itillegg var det fryst litt, så vi måtte få vekk isen og! Kom litt forseint, men men..Brøytemanskapene hadde nok en veldig lang arbeidsdag den dagen, med all den snøen som lavet ned.

Vel fremme på jobb var det tid for å kjøre litt rundt. Hadde ganske behagelige lister, så det var en avslappende dag på julaften, heldigvis :) Når eg var ferdig ble eg hentet av min søster, og dro hjem for å spise litt før eg skulle i kirken en time etter. Så eg kom 3 minutter forsein i kirken, men de hadde bare songe en sang, så då gikk det fint :) Koselig og kjapp gudstjeneste, før vi dro hjem for å pynte resten før det var pinnekjøttspising i 7 tiden. Etter å ha spist litt, så spilte vi alias, før både dessert og pakkeåpning. Vi spilte alias i nesten 2 timer, og mitt lag vant :) (seff)

Etter alias hadde vi fruktsalat til dessert, med vaniljesaus til. Etter det var det tid for gaveåpning. Jeg fikk blant annet: koss headsett, ansiktsrens, penger fra mamma og pappa til å kjøpe klær i romjulen, myyyye snop, kalender med bilde av venner, skål, bingoflaks, gavekort på platekompaniet (av julenissen)osv. Fornøyd :)

Har forresten blogget 4 blogginnlegg på rad, så ENJOY :)

Ingen kommentarer: