lørdag 25. desember 2010

23.desember!

I dag sto eg opp rundt halv seks, ja, du leste riktig! Fikset meg og gikk til det ene bybanestoppet. Eg var litt seint ute, så eg måtte småløpe litt for å rekke den. Da eg var fremme på stoppet, løste eg billett, og så etterpå at "avgang 06.11 fra Nesttun er innstilt". ARG! Kjente eg ble litt frustrert, siden det omtrent er min eneste mulighet til å komme til sentrum, synes bybanen kunne i det minste sotte opp busser til den avgangen, ELENDIG!! Eg måtte derfor få min bror til å hente meg og kjøre til sentrum, slik at eg akkurat rakk bussen derifra. Då kom mamma, pappa og min bror litt for seint på jobb, men eg sto utenfor jobblokalene i 20 minutter, pga så dårlig busstilbud, brrr..Nesten slik at Tromsø faktisk e bedre!!

Men, dagen ble bedre etterhvert, og eg var hjemme i fire tiden, utslitt. Då var det tid for julepynting. Vi pyntet huset, vasket rommene, pyntet juletreet, lekte litt med katten, så juleprogram på TV osv. før eg måtte gå i sengs fordi eg skulle opp på tidligvakt julaften.

Ingen kommentarer: