mandag 27. desember 2010

1.-, 2.- og "3." juledag :)

Både første og andre juledag gikk med til avslapping, litt prøving av julegavene, se maaaasse film, og maaaasse frustrerte fruer :) Itillegg å spille både risk og yatsi. Til middag hadde vi laks 1. juledag og svinesteik (eller oksesteik) 2.juledag, mmm :)

"3." juledag (skriver det med anførselstegn fordi det ikke er noe som heter 3.juledag) var eg oppe allerede kl. 9, gjorde meg klar og var ute av huset halv elleve og på vei bort til bybanen. Rakk akkurat ikke den bybanen eg hadde planlagt, så eg gikk inn på narvesen og fikk 20 kr. for flaxkalenderen min, bedre enn null gevinst ihvertfall ;)! Tok neste bybane og kom meg videre på bussen eg skulle ta til Knarvik for å besøke Renate. Etter 45 minutter på bussen var eg fremme og møtte Renate, noe som var veldig bra, for tror eg hadde gått meg veldig vill om eg skulle funnet veien selv!

Vell fremme, møtte eg to venninner av hun som også skulle være med på spillkveld (evt. spilldag)! Vi spilte både bezzerwisser og fantasi, noe som var veldig kjekt :) Tror eg skal ønske meg bezzerwisser (?)! Vi fikk også servert god lasagne som Renate hadde laget, snakk om service :) Veldig fornøyd med en bra dag i Knarvik, ble kjørt nesten hjem og var fremme i seks tiden. Da eg var hjemme slappet eg litt av og gjorde null og niks, omtrent. Var på butikken å kjøpte bladet mag, hvor det var en side om en som jobber som ergoterapeut, kor tøft det yrke kan være (fikk tips fra Ingunn). Etter handlingen satt eg med katten ved siden av meg og så på kattevideoer på youtube. Ganske artig når katten gikk rundt dataen fordi den lurte kor lyden kom fra :P men litt slemt og!

2 kommentarer:

Hanne sa...

Hanne vil også spille bezzerwizzer! :)

Renate sa...

en veldig kjekk dag :)