lørdag 25. desember 2010

22. desember!

Idag var det tid for å møte Monica og Renate. Aller først dro eg ned i ett tiden for å kjøpe noen julegaver, fant en julegave før eg skulle møte Renate ved den blå steinen. Da dro vi til kinoen for å se "kongen av Bastøy", som var en veldig bra norsk film :) E imponert! En film basert på virkelige hendelser.

Etter det dro vi for å finne resten av julegavene. Fant faktisk alle eg skulle kjøpe, endelig! Vi gikk litt rundt på kjøpesentre, kjøpte is på mc donalds, som var litt kaldt, men godt :P Så dro vi for å møte Monica som kom med hurtigruten til Bergen den dagen! Vi fikk en liten omvisning på båten og i lugaren før vi gikk inn til Bergen sentrum. De fleste butikker stengte da, siden klokken var over 21. Vi dro da på Dolly Dimples å kjøpte oss dessert, mmm:) Så fulgte vi Monica tilbake til hurtigruten, siden hun ikke e så lokal kjent, evt. ikke så god retningssans :P

Vi dro så hjem igjen og eg var hjemme rundt 23, og sov ca. 5 timer før eg skulle på tidligvakt! jaja..Veldig fin dag :D

1 kommentar:

Hanne sa...

Dårlig retningssans trur nu æ det helst va, også skylle ho bare på at ho ikke e så kjent der:P