søndag 10. oktober 2010

Helgen!

Denne helgen har gått altfor kjapt! Skulle ønske at helgen varte like lenge som ukedagene, det hadde vært rettferdig..
På fredag hadde eg studiedag, så eg dro på skolen for å få veiledning på en oppgave eg skal skrive, så fikk noen ideer som kan hjelpe meg i skriveprosessen. Var akkurat ferdig med veiledningen kl. 12, da det skulle være temaslipp for årets oktoberfest. Temaet ble 1001 natt, så ifølge Ingunn kan man då kle seg ut som arabiske eventyr og ikke pannekaka! Tips til utkledning?? Etter det dro eg hjem og slappet av før eg dro til Monica. Vi prøvde oss først på å lage et dataspill, via "gamemaker", men det ble ingen suksess. Møtte Ingunn på butikken og etter myyyyye om og men fant vi ut at vi skulle lage nachoes, og den ble veldig god :) Eg lagde gulrotkake og, litt svidd, men god (synes eg ihvertfall).

På lørdag sov eg litt lenge før eg møtte Ingunn og Monica i sentrum rundt tolv, da gikk vi først litt i butikker før vi fant ut at vi skulle gå på kinoen å bestille billetter til kvelden. På veien dit, møtte vi en sats bod, kor det sto to menn å skulle selge sats medlemsskap, og vi ble selvsagt stoppet. Han pratet i ett og hadde mange gode salgstriks..fikk ikke frem et ord nesten! Sto der en god stund før vi slapp av gårde, og meg og Monica vurderer å kjøpe oss medlemsskap, e mye enklere og trene når man e flere :) Så får se ka det blir til! Etter å ha kjøpt billetter dro eg til frisøren for å klippe meg. Tror eg satt der nesten en time før hun var ferdig. For eg e nok en vanskelig kunde, som ikke var fornøyd når hun viste kordan eg så ut, men det e viktig å være fornøyd :) Dro så hjem og gjorde litt skolearbeid før eg dro ned til sentrum igjen for å se "NOKAS" på kino. Igrunn en ganske bra film, noe som ikke var fullt så bra, men stortsett bra! Så ikke på klokken under hele filmen, så det e et bra tegn. Akkurat passe kort.

I dag har eg igrunn ikke gjort så veldig mye, men dro på G2 i fire tiden. Der hadde jeg ansvaret for kveldsmaten idag, og typisk at det var ekstremt mange folk i dag :P Jaja..gikk no fint :) Var ferdig litt over åtte, og har siden eg kom hjem bare slappet av og gruet meg til en laaang uke. Men heldigvis e det volleyballhelg på Høgtun på fredag-søndag, det blir kjekt :D

Ha en riktig så fin uke!

1 kommentar:

renate sa...

YEY! volleyballhelg!! :D