mandag 18. oktober 2010

Volleyballhelg 2010 på Høgtun :)

I år var det også tid for volleyballhelg på Høgtun :) Og det for 4. året på rad siden vi sluttet i 2007, Renate og eg e flinke :) Første målet e forløpig 10 ganger på rad.. Det var en veldig fin helg selv om det bare var 6 fra vårt kull og fire av de har vært stipper tidligere, men man blir da kjent på tvers av kullene :)

Meg og Renate klar for volleyballhelg :)

En av kampene til 98/99.


Tror han tok bilde av seg selv her..


Renate e litt uklar. Hun viser ihvertfall fire fingre, ka no det vil si??

Oppvarming før en kamp :)


Renate på avisrommet!


Vi prøvde en ny funksjon på kameraet som het moving children..ble ganske bra selv om vi ikke e children :)

Eg måtte også prøve funksjonen..

Renate snurrer rundt og fikk noen merkelige fotstillinger på bildet :P
Hode, skulder, kne og tå øvelse..


Walking sign på besøk..var flinke, men altfor høy lyd..og de holdt visst på lenge, eg sovnet til musikken på tegnesalen..

Renate og Øyvind ser på volleyballkamper :)

Litt ulik kvalitet på de to neste bildene..så e ganske fornøyd med kameraet allikavel :)




Chriscløpet..vi samlet inn litt over 80 000 kr..


Renate har skaffet seg kakemann og ananasbrus :D mmm


Prøvde en ny funksjon, og no ble ikke bildene så oransje :) Tror det e smash som spiller her, mener de kom på 3.plass..
Underholdning lørdagskveld..veldig bra, en av helgens høydepunkter!
Ny buldrevegg
Nytt treningsrom, ned i A og B salen..og de har fått spinningrom der datarommet var..så mye e forandret siden vi gikk der.


Meg og Renate slang oss med på "cookie babes", noe som var veldig lurt siden vi fikk tredjeplass :) lørdag ble vi slått av husmorlaget og søndag tok vi revansje i semifinalen og fikk bronse :) Godt fornøyd. Liggeunderlaget tok sølv og 98/99 tok gull som vanlig. De har visst vunnet 12 av 13 ganger, det e imponerende! På herresiden e eg litt usikker kem som fikk medalje, men 98/99 tok ihvertfall gull. (klarte ikke å bestemme meg kas bilde som var finest, siden det ene glinser litt)!

Renate prøver å finne en åpen dør i Gjemneshallen slik at vi fikk en dusj før vi dro..
Torvikbukt..

Renate klar for å dra, etter å ha slukt i oss en middag på 5 min. Litt trist å reise igjen igrunn, og så e det et helt år til neste gang..men takk for en fin helg :)

Ingen kommentarer: