onsdag 6. oktober 2010

Siste nytt :)

  • Fortsatt i praksis og trives. Har nå egne pasienter og får mer ansvar, artig!
  • Vært på KRIK hyttetur. Knall fint vær, koselige folk, fine turer osv.
  • Spist middag på flyt sammen med Hanne, Ida og Ingunn, mmm.. Ida og Ingunn dro videre på teater mens meg og Hanne dro å spilte billjard. Hanne vant desverre flest kamper, men var veldig artig selvom :)
  • Hadde en veldig effektiv søndag kor eg fikk gjort masse. Skulle ønske alle søndager var slik!
  • Vært på tre fjellturer på to uker.. så no har eg gått 7 av 10 på ti på topp. Så det rekker til premie :D Kopp av et slag!
  • Vært på hyttetur med G2. Kubbspilling, grilling, soling, linebalansering, masse ulike spill, blitt mobbet fordi eg e bergenser, leker, masse god mat, utrolig hyggelige folk :) Knall helg rett og slett!
  • Hadde praksisbesøk av lærer tirsdag, gikk veldig fint.
  • Hadde KRIK trening med 28 folk. Det var heftig og eg måtte improvisere iblant for å få det til å gå. Men artig og en lærerik utfordring :)
  • Treningskamp mot første laget i morgen :)
  • HELG i morgen :)
  • HØGTUN neste helg :) Det blir bra!!!

1 kommentar:

renate sa...

så bra du har fått mer ansvar på jobb! :) og ja, høgtun blir KANON!!! :D