fredag 30. mai 2008

Ein liten oppdatering!

Her i Bø er alt som det skal. Været er flott, solen skinner, og jeg sitter inne å leser til eksamen. Livet er herlig altså!! For akkurat 1 uke siden kom Ingunn en tur til Bø. Det var veldig koselig, et kjekt avbrekk i eksamenslesingen :).

Føler jeg blogger om akkurat det samme som mine faste lesere gjør..Får komme opp med noen glupe blogginnlegg i sommer :D (og da skal jeg være først ute)! Om 5 dager har jeg sommerferie, det blir deilig. Blir hentet i Bø av mamma og pappa neste fredag =). Så, må eg bare skaffe meg sommerjobb (er som vanlig alltid treig ute). Har et jobbintervju om litt over en uke, får håpe jeg får den (som kantineassistent).

Men, no må eg nok komme meg tilbake til eksamenslesingen. Skal eg få A, så kan eg ikke sitte her ute å blogge :P Ha en fin helg! Heia brann. =)

1 kommentar:

ingunn sa...

Les, les, les, nånn må bli smart