onsdag 21. mai 2008

15.-21.mai :)

Då var det visst på tide å blogge igjen. Torsdag 15. mai reiste eg med nattoget til Bergen. Hadde med meg ganske masse bagasje til Bergen. (litt av flyttelasset). Så, det var ganske slitsomt å drasse på all bagasjen opp til bussen tidlig fredag morgen. Møtte heldigvis en veldig snill bussjåfør som ga meg en gratis avis, fordi eg hadde så mye bagasje med meg ;) (BA). Så, då var dagen reddet!! På kvelden samme dag, så eg 16.mai kampen i Renate og Anne Karine sin leilighet. (meget god sofa :)). Brann vant heldigvis kampen, det var mange fornøyde brannspillere og brannfans i 17.mai toget dagen derpå =) På 17.mai reiste vi tidlig ned til byn for å se på toget. Det varte i nesten 3 timer :O Var ganske kald etter de tre timene.. Etter å ha sett både brann og min søster (russ) i toget, reiste vi :hjem igjen for å spise rømmegrøt og spekeskinke :) (skikkelig 17.mai mat, sant Renate?).På kvelden reiste meg og Renate til Liv Grete for å grille. Veldig kjekt!! Dro hjem i halv åtte tiden, fordi jeg måtte lese til hjemmeksamen i idrett og pedagogikk. Siden det var flystreik, så måtte eg ta det ene ledige toget tilbake til Bø. Det gikk kl. 07.55, søndag 18.mai. Ganske tidlig i grunn, men jeg fikk heldigvis lest en del på toget.

Så, siden mandag kl. 09.00, har eg skrevet eksamensoppgave omtrent 24 timer i døgnet. Har sovet 8 timer tilsammen, de to siste nettene. :O Men, no har eg heldigvis levert oppgaven =) Og, i morgen kommer Ingunn til Bø, det blir bra :D

2 kommentarer:

Monica sa...

E d vanlig der nede at man spis grøt på 17. mai?
Har du foresten mange flere eksamna før sommerferien?

Linda sa...

Eg tror det..ihvertfall i min familie :P Eg har 2 eksamener igjen ;)