mandag 2. juni 2008

Møkk lei eksamen!!

Eg har funnet ut at siden påske har eg stort sett bare lest til eksamen. Det hele startet dagen etter påskeferien. Da begynte vi med treningslæreeksamen (gruppeeksamen), dagen etter at vi hadde levert den, startet danseeksamen. Den holdt vi på med i ca tre uker, før vi hadde forestillingen. Så hadde vi en uke fri, før hjemmeeksamen i idrett og pedagogikk. Etter den hadde vi heldigvis litt over en uke før idrett og samfunneksamen. Da eg var ferdig med den kl. 14, syklet eg rett hjem for å øve til neste eksamen (som for øvrig e no på onsdag).

Gleder meg sykt mye til sommerferien no =) Og side Monica har bestilt bilett til Bergen, så blir det ekstra kjekt :) Kanskje eg tar meg en tur på Sahara itillegg..Men, før det e det fremdeles to dager til med eksamenslesing...:@ Blir forresten en fin start på sommerferien når Brann slår Rosenborg på onsdag =D

1 kommentar:

Anonym sa...

ser dårlig ut dette her.. (altså no er det pause i kampen). men vi kommer sterkt tilbake i 2.omgang!