tirsdag 25. mars 2008

Tilbake i Bø

Tidlig mandag morgen reiste eg tilbake til Bø. Da eg endelig kom frem til leiligheten var det ikke overraskende ganske kaldt i leiligheten. Skrudde selvsagt på alle ovnene, men, det tok en stund før de ble varme. Så, eg bestemte meg for å fyre litt i peisen. Det var så kaldt ute at eg ikke engang gadd å gå ut å hente ved :P Så, eg bestemte meg for å fyre litt aviser og eggekartonger. Selv om eg innerst inne vet at det ikke hjelper noe særlig på varmen! Etter et par minutter kjente eg en merkelig lukt i hele leiligheten. Da eg skulle se ka det var, så eg at det røykte noe helt sinnsykt fra peisen. Prøvde å helle vann i peisen, men det hjalp ikke noe særlig. (Det merkelige var at ikke røykvarsleren pep :O ) Så, då måtte eg opp med alle vinduene, på med viften og legge meg ned på gulvet. (Eg slapp heldigvis å legge meg ned på gulvet). Alt forsøket på å varme opp leiligheten var desverre ganske mislykket!! (Tror ikke det hjalp noe særlig at eg hadde tatt i bruk min helt nye brødrister (toaster), noe som resulterte i litt svarte brød) :P

I dag har eg blitt informert om treningslære eksamen. Skrekk og gru! Så, no starter alvoret for fullt..

(Har skrevet om påsken 2008 lengre nede, har en tendens til å skrive mange innlegg sjeldent. Istedet for å skrive få innlegg ganske ofte)

2 kommentarer:

ingunn sa...

du våge ikkje å røyklegge leiligheten vår neste år!!!

Linda sa...

hehe..skal gjøre mitt beste :P