tirsdag 25. mars 2008

Påsken 2008

Kom til Bergen tidlig lørdag morgen, stuptrøtt etter en laaang natt på toget. Heretter tar eg heller buss enn tog! Mye av helgen gikk med til å rydde og vaske i huset som vi skal flytte i. Du aner ikke hvor mye min bestefar har samlet på opp igjennom årene. Alt fra gamle håndtak til rustne spikre. Så, det tar nok en stund før vi e ferdig med å rydde der. Gleder meg veldig til vi har ryddet ferdig, og vi kan begynne å male og slikt ;-) Skal huske å ta noen før og etter bilder!

(Av en eller annen merkelig grunn så kom ikke det øverste med i bloggen. Derfor må du merke teksten for at du skal kunne se det øverste. Ganske kult i grunn ;-)) På mandag var eg og noen venninner å shoppet masse nyttige ting. Det kjipe med shopping e at man alltid kommer hjem med mindre penger enn det man hadde da man dro :P (veldig rart).

Onsdag dro min søster, min kusine og jeg til Furudalen for å stå på ski. Var faktisk opplett og sol, digg! Vi bestemte oss for å gå opp til "negerlandsbyen" (gamle navnet), og så spise lunsj der. På vei oppover fant jeg ut at jeg ikke hadde smurt skiene, og at jeg i tillegg hadde tatt på sånn glide greier for å gli bedre. Noe som gjorde at turen opp ble en stor utfordring. Måtte til og med gå fiskebein bortover, for ikke å skli. Etter en lang halv time var vi vel fremme i negerlandsbyen. Der spiste vi en kjapp lunsj (blåste ganske mye), før vi suste ned igjen til parkeringsplassen. Egentlig skulle vi gå en lengre rute, men vi bestemte oss for å ta det igjen til neste år!

Torsdag dro vi ut på hytten. På hytten slappet vi av, så film, hadde kaffibesøk (kaffi, ja :P) og slappet av! Kom tilbake ganske seint lørdag kveld, så det ble lite av sommerjobbsøknaden som jeg hadde planlagt å skrive.
Har hatt en deilig og avslappende påske i Bergen. =D Gleder meg til sommerferien!

Ingen kommentarer: