torsdag 6. mars 2008

Ting som gjør meg frustrert!!

  • Når Haukeland sykehus mener at en gammel dame på over 80 år, bør skrives ut 2 dager etter at hun var ***** nær..Det e så økonomi at det e kvalmt!!! De kan jo virkelig ikke mene at man blir frisk igjen på et blunk??! Når hun ikke engang klarte å gå selv :O. Heldigvis ombestemte de seg, og angret senere på at de hadde tenkt å sende henne hjem! =) (min farmor det er snakk om her altså).

  • Når folk bruker ekstra laaaang tid de gangene eg har dårlig tid! Her om dagen skulle eg reise tilbake igjen til Bø, og treig som eg e så hadde eg selvsagt dårlig tid. Løp kjapt inn på rimi for å kjøpe en kjekspakke o.l. Selvfølgelig måtte jeg stille meg i den treigeste køen. (Gresset e virkelig grønnere på den andre siden!) Hun damen foran meg brukte evig lang tid på å finne frem de dumme pengene sine, mistet noen penger gjorde hun og..selvsagt! Prøvde meg tilslutt på litt tankeoverføring, om at jeg hadde liten tid, men det hjalp desverre ikke! Rakk toget akkurat =) Alt endte godt, men er ikke alltid det gjør det!!

Ingen kommentarer: