mandag 20. juni 2011

Nyutdannet

De fleste av leserne har sikkert fått med seg at eg no e ferdig utdannet ERGOTERAPEUT :) Iforbindelse med det, så feiret klassen med å spise på Lotus restaurant (pepperbiffen der var ikke noe særlig å skryte av) før vi dro videre til bukten (a) å feiret videre..:) På fredag var det avslutningssermoni med klassebilder, ulike taler, god mat, og si hadet til alle som dro!
Meg og Hanne venter på bussen
Eg fikk 2 roser, lukter faktisk godt!
Noen i klassen hadde laget et koselig og personlig brev til hver enkelt :)
En brødkniv eg fikk i gave fra Hanne, Ingunn og Ida :) og Monica muligens
Bestikk i gave, noe eg trengte!
Og i morgen starter eg på jobben som ergoterapeut, blir litt skummelt og spennende :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ergoterapeut? Trodde du studerte fysioterapi... jaja, samme det! Gratulerer uansett