onsdag 22. juni 2011

Elsker sommer og sol :):)

Hanne og eg dro på tur til Grønnlibruna på lørdag, en veldig fin tur i veldig varmt vær :P Men skal ikke klage, selv om eg ble litt rød.. På vei opp til parkeringsplassen møtte vi en hel saueflokk, så vi brukte nesten 30 min på 1 km..Så slike hindringer møter en på landet. Denne fjelltoppen er en del av ti på topp, som vil si at man kjøper en kartpakke og drar på ulike toppturer, har vel 15 å velge mellom. Det varer fra slutten av mai til september ca. Et veldig bra tiltak :)

Dårlig bilde av saueflokken! Langt flere sauer enn du ser her..

På søndag dro meg og Hanne til Telegrafbukta for å sole oss og grille. Helt fantastisk varmt og fint :) Vi grillet pølser sammen med måkene, spilte uno, leste bok, spilte uno og ble litt solbrent! Itillegg har eg begynt å sykle en del, så eg syklet til og fra bukta, noe som e mye bedre enn å ta bussen!
Hvis du ser nøye på bildet ser du en parasol, der hadde en mann en iskremfryseboks hvor han solgte is :) Kjempe lurt!
Etter turen dro vi på kino med Ingunn og Ida og så "something borrowed". Helt grei film, og fint tidsfordriv, for ikke å bli enda mer rød :P

Mandag var eg i møte med huseierne, og har endelig fått meg leilighet :D Blir spennende å flytte helt aleine, har eg aldri gjort før faktisk! Men gleder meg masse til å flytte :) Og tirsdag begynte eg i nyjobben :)

Håper du får en flott uke!

Ingen kommentarer: