søndag 3. april 2011

Uken som gikk..

Har ikke blogget så mye for det har skjedd veldig lite, så gidd ikke blogge for å blogge..men heller om eg har noe eg vil blogge om (ja, noe sånt) ;-)

På tirsdag sto eg opp tidlig og jobbet litt på skolen før eg dro på jobbintervju (til en sommerjobb)..det varte faktisk bare 10 min, men hun kunne nesten love meg jobb, men usikker på kor mange prosent..så om det blir lite jobb der får eg se om eg finner en annen, slik at eg får spart litt penger til Kroatia turen vår i August :-D og så skal eg kjøpe ny mobil, ny PC, kanskje bil en gang, nye klær osv..Gleder meg til endelig ikke leve på bare studielån (når eg en gang får fast jobb) :-) (men e ikke bare ute etter penger altså, håper på en jobb som eg liker og trives i)..Vel, nok om det..dro så hjem og slappet av før eg dro på jobb som støttekontakt..litt uvant, siden eg aldri har vært det før og fått lite instrukser på ka eg skal gjøre, men det gikk no greit :)

Onsdag var det skole hvor vi ikke fikk godkjent arbeidskrav, men vi jobbet bittelitt så fikk vi fikset det og godkjent :) Etter skolen var det LINK som e et slags møte hvor vi spiser god mat og diskuterer forskjellige ting, veldig sosialt og kjekt :-)

Torsdag var eg også på skolen (studiedag = egentlig fri :P)..men eg jobbet no litt ihvertfall! Etter skolen slappet eg av før eg dro på kino med en kamerat! Vi så "black swan", som var litt skummel..eller mer ekkel og hadde noen kveppe scener, men en veldig bra film :-) Var noen scener eg ikke helt forsto, men det e sikkert bare meg..men fikk det forklart, mye mer logisk da! Anbefales veldig :) Fredag var eg også på skolen, belive it or not. Etter skolen dro eg hjem før eg dro på kortspillkveld hos en på innebandyen, veldig kjekt :-) Vi spilte amerikaner og settlers, elsker å spille spill!!

På lørdag var det jobb igjen, dro hjemmefra 11 og kom tilbake til Tromsø rett før 20..lang dag, men artig! Etter det dro eg til Ingvild i bursdag, veldig kjekt! Og som fattig student ga eg hun et gavekort på gratis mat hjemme hos meg ;)

Søndag (i dag) var det avslapping før kveldsmat på G2, alltid kjekt på G2 :-)

Neste uke e det hjemmeeksamen, men e "bare" 6 sider, så skal være litt sosial selv om! Og har faktisk ikke trent på 2 uker, så må skjerpe meg og starte igjen snart før musklene forsvinner helt! Ha en flott uke :-D

2 kommentarer:

Monica sa...

Bra at du har en plan for sparing til ferien! Og bra at du ikke bare skal jobbe me eksamen til uka. Æ skal hjelpe til me å sjærpe dæ på treningsfronten, bare si i fra ka du har lyst til så skal æ bli me. Og om du ikke gjør d så skal æ tvinge dæ me i jakten på sne!

Linda sa...

hehe..skal si i fra ;) Eks. kanskje KRIK tirsdag (må se når eg e ferdig jobb tirsdag)..kanskje en skitur og pump fredag :)