onsdag 13. april 2011

Eksamen +++

I hele forrige uke hadde eg hjemmeeksamen! Kjempe kjekt..eg e sånn person som gjør ting i siste liten, så jobber best under press, derfor var eg veldig avslappet mandag og begynte så vidt å skrive..
På tirsdagen derimot skrev eg litt mer og dro seinere på jobb som støttekontakt, onsdag var eg med Monica og bakte boller :) mmm.. de ble skikkelig gode :-D
På torsdag var eg møkk lei, så på ettermiddagen gikk meg, Monica og Ingunn på en times tur i det fri, det regnet litt, men digg med litt luft, istedetfor å sitte inne å skrive!! Vi gikk så til Monica og spiste hamburger, mm! Fredag skrev eg bare hele dagen, bortsett fra to timers tur til jekta med Ingunn og Monica..og eg fant ut at de har vanlige egg på bigbite ;-) Så eg skrev eksamen hele kvelden, og det på en fredagskveld, artig, NOT!

Tidlig oppe lørdag for å skrive før eg dro to timer på jobb, (så på en teaterforestilling..) Deretter så eg brann tape for første gang i år, ikke så artig! Men eg fikk skrevet litt til før Monica hentet meg og vi bakte pizza sammen med Ingunn, den ble super digg :) Itilegg lagde Monica bærpai!!! Vi e skikkelig heldig! Og på søndag var eg også tidlig oppe for å skrive før eg dro i bursdag på kvelden :-) Etter bursdagen skrev eg til langt på natt, tror den ble 3 og var oppe tiiidlig for å endelig levere den inn :-D Jippi! Det var sykt digg, håper no bare eg står.

Må si dette blogginnlegget ble skikkelig spennende, jaja..du får lese om du gidd ;)

Ingen kommentarer: