torsdag 24. februar 2011

Bursdag :)

I dag har jeg fyllt 24 år, halvveis til 48 som Ingunn sier :P Men, den tid den sorg når eg e kommet så langt!
Tenkte å skrive litt ka eg har gjort i dag :)

Startet tidlig med å dra på skolen, hvor eg fikk jobbet med litt nyttig skolearbeid, spiste kyllingmiddag på skolen..men kyllingen var ikke noe særlig, men ble ihvertfall mett :) Var på skolen til ca. 16 og dro da direkte på årsmøte med TSI.

På årsmøte fikk eg mange gode klemmer, en stor boks med snop fra mix, og mange gratulasjoner :)
Kjempe koselig! På møtet fikk vi frukt, så ski på storskjerm (selv om eg e minimalt interessert i ski VM). Vi stemte og fikk heldigvis to innebandyfolk inn i hovedstyret, slik at vi slipper teite treningstider og får masse penger :) pjuh! Og et tids om du tenker å stille til valg en gang, ikke spør om man kan stemme på seg selv.. Hun som gjorde det mistet ihvertfall min stemme :P

Etter møtet dro eg hjem, og fant et fint bursdagskort i posten, fra Renate :)

Var hjemme i 20 min før eg dro på bingokveld med KRIK. Der spiste eg god kake, gode boller og ikke minst fikk eg koselig bursdagssang :) Spilte bingo en gang før eg måtte dra..en meget flink bingovert!


Dro så videre på innebandytrening. Der spilte vi litt, før eg fikk krone av treneren :) Og sjokolade av en innebandymedspiller :) Super kjekt! Etter trening dro eg hjem etter en veldig lang men fin dag! Og no har eg akkurat spist pizza og drukket iskald glasscola, mmm :) Velfortjent!
Takk til alle som gjorde dagen super :) Og koselige meldinger, ikke minst!

1 kommentar:

ingunn sa...

virka som en koselig dag d der :-) Gleda me t neste lørdag:D