søndag 13. februar 2011

Bodøtur

I helgen har eg vært innebandytur til Bodø :) Fra lørdag-søndag..skriver også bittelitt om fredag!
(glemt kamera, derfor ingen bilder)

Fredag:
Lang skoledag med litt skolearbeid før det bar hjem for å slappe av og pakke litt. Deretter dro eg til Hanne og Monica. Vi brukte laaaang tid (som vanlig) på å bestemme oss for hva vi skulle lage til middag. Etter mye om og men, ble det tilslutt hotdog (på fint: pølse med brød), med potetsalat :) Ganske fornøyd. Og med en god dessert ble det supert! Sjokolademoussè, brownie, jordbær og vaniljesaus. mmm!Ikke helt sånn, men dobbelt så god tipper eg =)
Etter det spilte vi diamanten og et krangle spill Ingunn har. Husker ikke navnet no. Skulle egentlig dra hjem tidlig, men var ikke hjemme før 23.45, så då måtte eg pakke og var ikke i seng før 01.30.

Lørdag:
Tidlig opp for å rekke flyet, på flyplassen kl. 09.15 fikk vi kake fra en på laget :) Bra start på dagen! Vi var fremme rett før 12 og dro rett til hallen for å spille kamp. Første kampen spilte vi utrolig bra, ledet første omgang, men datt litt av i andre omgang før vi tok oss opp igjen i tredje omgang. Vi tapte tilslutt 5-7, mot et lag vi tidligere har tapt 10-2, så vi e super fornøyd :) Og eg fikk assist på et av målene!

Etter kampen dro noen til hotellet for å slappe av mens 5 av oss (inkludert meg) dro på spa og nordlandsbadet (koffor var vi ikke der når dere var hos meg, Hanne og Monica?). Der var det ulike badstuer, blant annet; Meditasjons- og avspenningsbadstue, dampbad, finsk suana, infrarød badstue, aromadusj, isgrotte, boblebad, fotbad osv. :) Og det var FANTASTISK deilig! Anbefales helt sykt mye!!! I tillegg var vi litt i Nordlandsbadet, hvor de hadde ulike sklier, bølge basseng med store bølger, hoppbrett, boblebad osv :) Et bilde som viser litt av det:


Etter å ha vært der, dro vi til hotellet før vi dro ut for å spise. Vi endte på kinesisk restaurant, ganske godt :) Bestilte vårrull, kjøtt med en sterk saus, ris, noe med sur/søt saus og is til dessert og te (var en pakke med alt) :) Har lyst å dra på kinesisk restaurant oftere!

Etter en koselig middag dro tilbake til hotellet hvor vi på rommet spilte Amerikaner..veldig artig spill, selv om eg ikke vant, men skal sies at det var første gang eg spilte det. Midt på natten var det en mann som vekket oss ved å rope "hallo" hundre ganger, itillegg stakk han hånden inn vinduet, så tror han prøvde å komme inn, skummelt.

Søndag:
Startet med en god hotellfrokost. Selv om de ikke hadde kakao, grønnsaker, grovt brød osv. Men, til et lavpris hotell var det god frokost :) Etter det dro vi til hallen for å spille helgens siste kamp. Denne kampen var mot et bedre lag, så vi tapte 8-2. Ikke helt fornøyd, men vi gjorde mye bra :)
Etter kampen dusjet vi kjapt, spiste Bodø spesial (hamburger) på flyplassen og kom oss hjem til Tromsø. Alt i alt en helt fantastisk og super helg! Har storkost meg, og fått ladet opp batteriene litt :P

Ha en fin uke!

Ingen kommentarer: