fredag 29. oktober 2010

Lenge siden sist!

Nå er det vel omtrent to uker siden sist..Liker igrunn å lage lister, så skal prøve å huske det meste..

1. humm..dette var vanskelig..tror det har skjedd veldig lite igrunn!
2. Levert inn regnjakken til reperasjon, spent på om eg får ny eller må kjøpe ny selv! Sendt inn kossheadsettet mitt til reperasjon, og e også spent på om eg får nye..
3. Eg var kioskvakt noen timer lørdagen og solgte pizza, vafler osv..greit med litt gratis frokost :P Dro så ned på skolen for å skrive litt, men var ikke enkelt å konsentrere seg, så eg dro opp i hallen igjen og så på noen innebandykamper før eg kom hjem og slappet av :)
4. Hadde G2 kveldsmat, nesten helt aleine..
5. Praksis --> mye å gjøre!
6. Sluttet å drikke brus tirsdag, og no på tirsdag skal eg enten slutte å spise snop, chips eller kjeks..får se om eg ikke bare går rett på å slutter med godteri..
7. Innebandytreninger!

Endelig helg, og i morgen skal eg på pølsefest, det blir kjekt :)

Ingen kommentarer: