fredag 1. januar 2010

Julen 2009

Nå er juleferien snaaart over, desverre! Men, jeg er veldig klar for å dra opp igjen til Tromsø på søndag :).

Jobb:
Jeg har jobbet så og si hver dag, tror eg har jobbet 11 av 16 dager, så i februar blir eg riiik (ihvertfall litt):):). Idag var min siste dag på jobb, for i morgen har eg endelig fri!

Mat:
Som de fleste andre juleferier, så blir det mye spising. Her har det gått mye i eggerøre, kålrabistappe, noe fisk, laks, kjeks, kaker, is og pinnekjøtt. Ikke akkurat den sunneste maten. Eg er spesielt glad i kålrabistappe, noe som eg spiser til omtrent alt, hadde foreksempel pannekaker, kålrabistappe og bacon en dag, mmm :) Og i går hadde vi pinnekjøtt for siste gang i 2009! mmmmm..

Gaver:
Jeg var veldig dårlig til å kjøpe julegaver i fjor. Jeg begynte handlingen 22.desember, og fikk min søster til å kjøpe mesteparten for meg :P. På julaften var vi hos min tante og de. Jeg fikk blandt annet smoothiebok, marsipangris, platekompaniet gavekort, g-sport gavekort, sentrumsgavekort, cubusgavekort, vinterjakke fra mamma og de (som eg ennå ikke har kjøpt) osv.

Ellers kommer det bilder etterhvert! Ha en fortsatt fin juleferie =)

Ingen kommentarer: