søndag 20. desember 2009

JULEFERIE!

Ja, på mandag hadde eg endelig juleferie :) Den har virkelig vært etterlengtet. Etter eksamen på mandag handlet jeg noen julegaver, før det var feiring av Ingunn på kvelden! På tirsdag dro eg på innebandytrening for første gang på lenge..veldig kjekt, og etter trening var det julekvelds hos en av innebandyjentene :). Torsdag dro jeg hjem til Bergen, og fredag var det tid for jobb igjen! Idag har eg også vært på jobb, og det var glatt og myyyye snø. Veldig uvant å ha så mye snø her, mer enn i Tromsø ihvertfall. I morgen er første gang jeg har fri på lenge, og på mandag skal eg ut å kjøpe resten av julegavene...har vel ca. 4 igjen :/

Ønsker alle sammen en riktig god jul :)

1 kommentar:

renate sa...

Velkommen hjem til bergen. eg og nærmer meg ferdig med julegavene! :D vi sees i romjulen! :D