fredag 9. mai 2008

Danseeksamen..

Etter å ha danset omtrent 24 timer i døgnet, i tre laaaange uker, så var det veldig deilig å være ferdig i går. Så, no skal det jammen meg bli deilig med helg, spesielt no når det e så fint vær ute =).


Dagen før forestillingen, altså på onsdag, avsluttet vi dansingen i tre tiden..så isteden for å slappe av dagen før eksamen, valgte eg å spille beach og fotball. En fin opplading til eksamen, spør du meg :).


Så når dagen "endelig" kom, var de fleste ganske nervøse. Heldigvis var vi gruppe 1, så vi slapp å grue oss så mye. Er veldig glad for at vi ikke var gruppe nr. 11. Det hele startet meg generalprøver kl. halv ni torsdags morgen. Etter generalprøven fikk vi en kort tilbakemelding om hva vi burde forbedre til forestillingen. Forestillingen/eksamenen startet ikke før klokken 14, så det var en del timer å slå i hel før selve eksamenen. Dansen som vi hadde laget varte i ca. 16 minutter, men, det føltes som det bare hadde gått 5 min. når vi var ferdig. Det gikk mye kjappere enn eg hadde forestilt meg. =) I dag klokken 10.00 fikk vi tilbakemelding på hvordan det hadde gått. Det eneste de trakk ned på var at swingen vår var litt urytmisk (ka no det betyr?!). Så, vi fikk en god B =). Det e selvsagt veldig bra, men e samtidig litt skuffet når det ikke var langt unna en A. Men, men..gjort e gjort, og spist e spist :P

1 kommentar:

ingunn sa...

hurra for Linda, en B e da utrolig bra!