fredag 21. desember 2007

Mitt første innlegg =D

Yes, no har eg også endelig skaffet meg blogg. Belive it, or not!! Etter mye om og men, fant eg tilslutt ut at eg ikke kunne la være. Klarte ikke å stå unna presset lenger. Det e jo uansett så koselig å lese ka andre føler å tenker gjennom det de skriver i bloggen sin. Så, koffor kan ikke eg også gjøre det?

Dette var neimen ikke bare, bare altså! Har alltid trodd at mitt første blogginnlegg skulle gå som en lek. Men, dette her blir bare masse prat uten mening..Så, istedet for å skrive om kor kjekt det e å få min egen blogg (ENDELIG), så tenkte eg at eg (ja, eg skriver på dialekt, ihvertfall litt..) skulle skrive litt om mine juletradisjoner...

En lillejulaften uten "Grevinnen og hovmesteren" ("Same procedure as last year..?") e som Brann uten brannsupportere. Som du sikkert skjønner, så e "Grevinnen og hovmesteren" et must dagen før dagen! Sammen med gløgg og pepperkaker, selvsagt! Så, når julaften endelig står for døren, e det duket for masse god mat. Pinnekjøtt og kålerabistabbe(?) e årets høydepunkt. Blir ikke jul uten pinnekjøtt!! Så, for min del e det maten som e julens høydepunkt.

1 kommentar:

ingunn sa...

gratulerer og velkommen til blogge verden:D