søndag 23. desember 2007

Lottomillionær neste!!

På lørdag etter at vi hadde pyntet juletreet og spist pizza, satte vi (ja, hele familien) oss ned foran tv'en og ventet på at lottotrekningen skulle begynne.. Pappa hadde nemlig kjøpt lottokuponger til alle og enhver, fordi vi hadde vært så flinke til å rydde og vaske i huset (yea right!?) Klokken slår 19.00, og alle sitter spent og venter på at klokken skal slå 19.30 (lottotid). Etter en lang halvtime, har klokken endelig blitt 19.30, og lottotrekningen begynner. Etter et par minutter roper min bror, JAAA, han har nemlig fått 3 riktige tall. Men, hva hjelper vel det når du minst må ha 4+1 for å vinne. Litt skuffet setter han seg godt ned igjen i stolen. Treig som eg e, så har ikke eg heller fått med meg at vi må ha 4+1 for å vinne. Så, etter at eg har fått 4 rette, så roper eg også Jaaaaaa, men den gang ei.. Men, det eg hadde glemt var å sjekke tilleggstallene, så litt skuffet setter jeg meg tilbake i stolen, og følger nøye med når tilleggstallene blir opplest. Yes, der kom tallet som eg trengte, for første gang har eg også vunnet i lotto =D! Riktignok "bare" 55kr, men, det e no bedre enn ingenting. Neste gang eg tipper lotto, så håper eg at eg vinner litt mer..kanskje eg blir lottomillionær?! Aldri si, aldri!!! ;-)

2 kommentarer:

Renate sa...

så bra! gratulerer! eg har aldri vunnet i lotto før! Det meste eg har hatt er 2 rette tall. :/ håper vi blir lottomillionærer begge to =)

Monica sa...

Grattis me lottogevinst da:) og me blogg og foresten:)