søndag 10. mai 2015

Utfordring.....

Så var det den utfordringen da! Holdt i en dag..;) Jaja! Får prøve på nytt en annen gang!!

Ellers skjer det ikke så mye i Tromsø, går i det samme gamle! Jobb, venner, trening (blitt litt dårligere på det i det siste men prøver).
Tenkte å løpe milen under midtnattsun marathon som er i slutten av juni! Har løpt to ganger tidligere, så blir spennende å se om eg klarer å slå den tiden!
Husker sist at eg hadde sting under nesten hele løpet, så et tips: ikke spise banan 5 min før et langt løp. Gir ikke akkurat motivasjon å løpe fort når man har sting...jaja...i år, da er året at ting blir bedre ;)

I sommer er planen å ha en uke ferie i juli, så får eg se når eg tar de fire andre ukene, mest sannsynlig noen uker til høsten! Satser på en fin arbeidssommer, pleier å være fint å jobbe om sommeren :)

Noen tips til løpemusikk, rop ut!!! :)

Ha en fin uke! Skal prøve å ta litt bilder til 17.mai, som eg skal få lagt ut!

Ingen kommentarer: