søndag 6. april 2014

Gått lei?

Tenker ofte at i dag burde eg blogge, men så kommer det noe annet i veien. Eller, det er ihvertfall unnskyldningen min ofte for å ikke blogge. Så tror eg har gått litt lei av å blogge!! Men samtidig er det kjekt å se tilbake på alt eg har gjort som eg hadde glemt om eg ikke hadde blogget om det!

I det siste har eg hatt store problemer med betennelsen i begge beina mine, så går til trykkbølgebehandling hos fysioterapeut, skal ha siste behandlingen onsdagen etter påske. Begynner å bli mektig lei av å ikke kunne spille innebandy, kunne gå på ski, kunne trene på SATS, og i det hele tatt å ikke en gang få gå tur :(
Håper virkelig fysio sier at eg får begynne å trene igjen snart, for eg har meldt meg på midnattsun marathon :P (altså løpe 1 mil) i slutten av juni!!

I dag skal eg på visning :) Veldig klar for å flytte snart!! Selv om det blir veldig stress med å flytte alle tingene, vaske ned etc, så blir det fint å bo for seg selv!

Det var alt for i dag, kommer tilbake snart med bilder!!

Ingen kommentarer: