onsdag 22. januar 2014

Strikkeprosjekter

Tenkte eg skulle legge ut noen bilder av noen strikke-/hekle- og syprosjekter eg holder på med. Har nemlig en tendens til å begynne på et prosjekt og så blir eg lei og begynner på nytt prosjekt, så har en del prosjekter som ikke er helt fullført. 

En sokk eg har strikket for lenge siden, og så har eg begynt på den andre, men aldri fullført, sikkert minst et år siden eg begynte :P Men no skal eg fullføre det sokkeparet :)

Måtte lage ny toalettmappe da den andre ble utsatt for parfymeeksplosjon på en flytur. Begynte på denne før jul, men no mangler eg to rader med lilla, og de har ikke den fargen i Tromsø :/ Så får bli til påsken!

Derfor måtte eg begynne på en ny toalettmappe eg kan ha å bruke før eg reiser til Bergen neste gang! 

En duk eg holder på å sy, med små hjerter.

Julekalender eg har holdt på med en god stund nå, så til neste desember garanterer eg at den e ferdig ;)  Takk til Monica som har sydd inn tråder når hun har kjedet seg her ;)

Mariusgenser eg holder på med, men mister ofte motivasjonen på å strikke mer på den, da det bare er rett frem hele tiden..litt kjedelig :P

Det var noen av de prosjektene eg holder på med, no jobber eg mest med å få ferdig sokkene og den nye toalettmappen, e eg skikkelig kjapp får eg den ferdig til neste helg når eg skal på innebandytur :)


2 kommentarer:

Birgitte sa...

Du har da litt å velge mellom du også;)

Linda sa...

ja ;)