mandag 22. april 2013

Ting du (kanskje) ikke visste om meg og resten av verden :)


Ting du (kanskje) ikke vet om meg:
  • Jeg er plattfot
  • Jeg har begynt å ta undervisningstimer i piano 
  • Jeg går i smågruppe
  • Jeg har søkt om videreutdanning (dersom eg husker å sende inn papirene ;P)
  • Jeg har begynt å strikke mariusgenser
  • Jeg vasker klær ca. annen hver dag :p
  • Har nettopp kjøpt min andre bok siden skoletiden (kokebøker og sånt telles ikke)...


Nyttige og unyttige fakta:
  • Dersom man ikke skjærer av roten i løken, men bare rundt den, så begynner man ikke å gråte eller få tårer i øynene, det funker faktisk :)
  • Coca cola ville faktisk vært grønt om man ikke hadde tilsatt farge
  • Etter en time i basseng har du fått i deg en halv liter urin :P

Fortsettelse følger.... ;)


Ingen kommentarer: