søndag 29. juli 2012

Den første ferieuken!

Den første ferieuken har bestått av å feste litt og være mye med venner :) Fredag (20.) feiret vi bursdagen 
til tvillingene, hvor vi fikk servert meget god pizza :) Lørdagen var vi på bukta festivalen og hørte blant annet Åge Aleksandersen osv :)








Monica:


Eg kjøpte meg sykkel, som eg måtte montere selv, greit å kunne det :)



 Eg og Hanne har no bestilt festivalpass til døgnvill som går siste helgen i august, det blir bra :)

I går var eg, Munni og Hans på RÅ og spiste sushi for første gang! Det var faktisk meget godt, så det skal eg definitivt prøve igjen ;) mm..skriver opp ka vi bestilte, sånn at eg husker det til neste gang ;) hot jordbær, hot philly og ayaka-maki! 

Akkurat no driver eg å pakker. Drar til Bulgaria i morgen og direkte til Bergen etter på :) Blir godt å få litt d-vitaminer ;)

Ingen kommentarer: