mandag 12. mars 2012

Målselv

Tidlig fredag dro eg og Hanne til Målselv. Klokken ringte 06.45 på en fridag!!! Men vi kom oss avgårde med Knutsen og Ludvigsen i bilen ;) Vi var fremme rundt 11, og jeg bestemte meg for å låne slalomski etter en tur med telemark. Har funnet ut at telemark ikke e noe for meg, etter x-antall kurs..så eg skal kjøpe meg alpinski :D Det e mye artigere ;) Så kan eg begynne å like ski igjen!

Etter å ha stått noen turer på ski hadde vi lunsj med kald pizza og varmsaft, mm :) (i lavvoen). Hanne kjørte en del turer mer enn meg fordi eg fikk litt vondt i føttene av de stramme skoene, men kl. fire var hun også sliten så da kjørte vi for å bade :D For å komme til badelandet kjørte vi blant annet over en isbro, som eg filmet, men fikk ikke til å legge filmen ut her..så må få lagt den ut når eg får det til!

Eller var vi å badet på badelandet, som Hanne trodde var mye større enn det var..(hun var der for over 10 år siden sist)..men kjekt var det, og veldig avslappende å bade etter en lang dag :) Etter det dro vi for å spise pizza i pizzakjelleren, hvor de hadde mye utvalg og vi endte på en halv nr. 17 og en halv Anne Marie..God pizza, men meget varm og mettende..vi spiste ikke opp alt, selv om pizzaen var beregnet for 1-2 personer..

Da vi kom ut var det blitt veldig mørkt, noe vi ikke hadde tenkt på, så Hanne måtte kjøre hele tilbaketuren i nattemørket (kl. 19.40)..men det gikk veldig fint, selv om det sikkert var litt stress å skifte lys hele tiden!

En flott tur som må gjentas :)

2 kommentarer: