lørdag 26. november 2011

Jul??

I dag har eg og Ingunn vært i byen å handlet litt til jul..

Først var vi på en bruktbutikk, kor eg fant masse fint og billig, blant annet adventstake til 15 kr og flere duker :) Ingunn var ikke helt enig at alt var fint, men men..

Etter det dro vi på biblioteket for å se pepperkakebyen..eller eg vil heller kalle det "byen", for det var vel 5-6 pepperkakehus pluss et tog..håper den blir større etterhvert:) Fikk ihvertfall gløgg og pepperkake..

Vi dro så på nerstranda (kor det var helt sinnsykt med folk) før vi dro på fretex for å se etter flere billige juleting..

Har nå handlet en god del, så gleder meg til å pynte i morgen :)

4 kommentarer:

Renate sa...

koffor var det så mange på nerstranda?

Linda sa...

fordi det e juletider og lørdag..alltid fullt av folk då :P

Renate sa...

ååja, det er kjøpesenteret?? :P eg såg for meg en strand ;)

Linda sa...

hehe,..det ja ;)