tirsdag 6. september 2011

Siste nytt!

Folk har mast på meg om at eg må blogge igjen, så siden eg igrunn ikke har noe spesielt nytt å fortelle kan eg fortelle ka eg har gjort siden eg kom tilbake til Tromsø.

Eg jobber bare som tilkallingsvikar der eg jobbet i sommer, men har til no fått vakter slik at eg jobber opp mot 100%. Men har funnet ut at eg må ha en til jobb for å være sikker på at eg klarer å betale husleien +++. Så i morgen skal eg ha første vakten i hjemmesykepleien her i Tromsø, blir spennende å kjøre rundt i en by eg ikke e kjent i, men tror det blir kjekt :)

Eg har begynt innebandysesongen med 1 trening forløpig. I oktober skal vi mest sannsynlig til Bergen på studentlekene, kor vi skal konkurrere mot andre studentlag, juhu :-)

Ellers har vi feiret bursdagen til Hanne og Monica på egon, og Ingunn sin avskjedsfest! Desserten min kom mye seinere enn de andres, så vi fikk gratis drikkekuponger, veldig greit ;) Ellers spilte vi "Norge rundt", som vi spilte mye på Høgtun!

Ellers har eg vært på spillkveld, sett avatar i 2d (bedre i 3d), jobbet mye, vært på nye K1 osv.

Forøvrig trives eg veldig godt i min nye leilighet :) Det e fantastisk å bo aleine! E ganske fornøyd med at eg støvsuger å vasker minst 2 ganger i uken, spørs kor lenge det varer men..Skal snart ta noen bilder av leiligheten, så får du se :) Men mangler fremdeles en kommode til som eg kan ha litt klær i, rop ut om du har ;)

Håper du får en flott uke :)

Ingen kommentarer: