onsdag 8. juni 2011

No e eg lei..:(

No har det gått ca. 9 dager siden eg valgte å si opp leiligheten, og eg e maks lei! Har bare vært på to visninger, men det e så mange bæsje leiligheter og plasser som leies ut..Har bodd 4 forskjellige plasser i Tromsø og vet ka eg leiter etter, så her e ihvertfall noen av kravene:
  • Kjøkken separert fra soverommet
  • Helst egen leilighet, ikke kollektiv/bofellesskap
  • Pris på rundt 5000.
  • Ha komfyr, evt. mulighet for å kjøpe komfyr.
  • Ikke være så øde at det ikke går buss dit!
Og når eg itillegg prøver å lese til eksamen så e det lett å bli distrahert med nye leiligheter på finn og zett. I morgen får eg ihvertfall svar på bacheloroppgaven som eg skal forsvare neste uke på muntlig eksamen, HJELP! :P Den tid den sorg!

Og i morgen e det meldt rundt 20 grader her i Tromsø, HERLIG! :D

Ingen kommentarer: