onsdag 1. juni 2011

I det siste..

Tenkte det var på tide å blogge igjen, så lager en liten liste over ka eg har gjort i det siste, enjoy:
  • Etter at Renate dro har det blitt mye lesing til eksamen.
  • Bachelor innlevert 19.mai :) Feiring på kvelden!
  • Besøk hos Ida hvor vi så film, a walk to remember, spiste popcorn, masse snop, koste med katten Ida passer på osv :) Veldig koselig!
  • Leste til eksamen igjen!
  • Hadde felleskurs på studiet, som vi ble ferdig med i dag, sykt digg å bli ferdig med noe!
  • Innebandytrening for første gang på ukesvis!
  • Så film med Ida på fredag, "hangover", helt grei film! Vi lagde også pitapizza, mm :)
  • Søndag var eg på sykkeltur med Ingvild, vi syklet ca. 1,5 time utover på fastlandet (tur/retur), og på veien møtte vi et krigsmuseeum som vi dro innom og en gammel bunkers! Har funnet ut at eg skal kjøpe meg en ny sykkel, en som e veldig lett, for var ti ganger så kjekt å sykle på en lett sykkel :)
  • Eg så brann tape mot Tromsø, så den på TV så sparte de pengene :P
  • Og i dag e det vinkveld med innebandyfolk :-)

Ingen kommentarer: