søndag 1. mai 2011

Vel, vel vel!

Hater å skrive overskrifter så vet du det :P Kan begynne å fortelle ka eg har gjort i påsken, eg har solt meg på terassen i shorts og t-skjorte :D, eg har jobbet tre dager, eg har vært i familiebesøk, eg har spist masse kaker, eg har spist gode frokoster med egg, laks, hjemmelaget syletøy osv :D mm! Har også spist softis med Monica i sentrum, og vært på brannkamp med en del Høgtunfolk :) Selv om det ble tap både på banen og tribunen (Ja, Molde supporterne sang nesten hele tiden, og det var så vidt eg hørte brannfansen, kun når brann skårte at de sang litt, SKUFFENDE)! Ellers ble eg vitne til frustrerte og dårlige brannfans, blant annet en som gikk ned til linjedommeren og viste han sine briller for han trengte tydeligvis det! Slike folk blir eg bare oppgitt over! Idèet Molde skårte 3-1 målet reiste omtrent halve brannfansen seg og dro fra stadion! Hørt om å støtte i tykt og tynt? ;P Det var litt frustrasjon..

Tirsdag var eg tilbake i Tromsø igjen..litt kjipt å dra fra fine Bergen og det fine været, men men..så var det tilbake til skolearbeid, for om litt over 2 uker faktisk skal bachelor leveres, SKUMMELT;P Så meg og Marit får jobbe effektivt fremover..

Ellers var eg på innebandytrening torsdag, veldig kjekt..og pumptime fredag! Fredagkveld dro eg til Ida en tur. Aldri vært der hun bor no, så det var kjekt å se kor hun holder til! Ganske stor og fin leilighet for en person, og til og med egen inngangsdør :) Vi bestemte oss for å se film, egentlig skulle vi se den siste twilight filmen, men så prøvee vi på dataten, men der klikket den, og på TV'en var hele filmen grønn og uten tekst..prøvde også en ekstern skjerm, men det gikk heller ikke :P Mye frem og tilbake og tilslutt endte vi med å se "a walk to remember" på dataen! For å være sånn typisk amerikansk romantisk film, så var den ganske så bra, og endte ikke helt lykkelig :-) Lørdag var eg på kino med Ingunn og Ida og så "Blue valentine", ganske så bra den og :-) I dag blir det lekselesing og skriving før eg skal lage lasagne hos Monica :D snakkes!

Ingen kommentarer: