onsdag 9. mars 2011

Le Chef!

Dette er en ny italiens restaurant som er kommet til Tromsø og som meg og Ingunn prøvde i dag. Restauranten ligger like i nærheten av to andre pizzeria, så det blir nok litt konkurranse, selv om denne har mer enn bare pizza på menyen.

Jeg bestemte meg for å bestille vanlig hamburger og Ingunn bestilte kylling- og baconsalat. Det gikk ganske kjapt å få maten, hvor det var en hamburger med kjøtt og brød, itillegg til omtrent 1 kilo dressing under kjøttet, så eg måtte plukke litt vekk.. Det var ikke salat eller noe annet på selve hamburgeren, men salaten kom ved siden av itillegg til pomfri. Pomfrien var myk og ikke veldig god. Men vi fikk kaffi med i prisen og det hele ble på bare 89, så ikke veldig dyrt :)

Det var sånn at eg kunne laget den selv helt lik hjemme, så då e det ikke noe poeng å dra på restaurant. Poenget er at en ikke skal kunne klare å lage det like bra hjemme! spør du meg!

Ingen kommentarer: