tirsdag 15. juni 2010

Det lønner seg å klage!!!

Uansett om man klager på en brus som ikke har kullsyre en plastgreie i brødet osv..jeg synes det er bedre å gjøre noe med en klage man har, enn å klage til alle andre rundt seg!!! Så, i går klaget jeg på en plastgreie som jeg oppdaget i brødet mitt for noen dager siden, og fikk mail i dag om at de beklaget det veldig, og jeg skulle få møte de og få 1-2 kaker som plaster på såret :D

En ting eg ikke skal klage over, e at eg no har SOMMERFERIE og har bestått to år på ergoterapi =D=D=D! JIPPI!!

4 kommentarer:

Birgitte sa...

D e so sant at d e bedre å klage t den d gjeld, enn å klage t alle andre rundt se! Arti at du fikk bytta brød t kake;)
Gratulere me 2 år gjennomført ergoterapi å GOD sommerferie:)

Monica sa...

Hurra for Linda:) Glede mæ til du invitere på kake;)

renate sa...

gratulerer med kaker :D eg fikk 100 kr for å klage på en yoghurt ;)

Linda sa...

Birgitte: Takk for det :) Gratulerer selv! God sommerferie!

Monica: Ja, det gjør eg og ;)

Renate: Takk :) Oj, 100 kr e jo knallbra :D