onsdag 5. mai 2010

Siste nytt..

Akkurat no burde eg vel egentlig både skrive oppgave, lese til eksamen, skrive selvvalgt pensum, men istedet for så sitt eg her å prate tull å tøys om vind og vær..(det er en sang forresten). Når eg først er i gang, så kan eg jo fortelle at det i forrige uke var skikkelig snøvær, og eg som var klar for vår å greier..men, no har den heldigvis regnet bort, så eg satser på at det blir fint vær på 17.mai ihvertfall ;)

I morgen reiser eg og Monica ned til Oslo for å besøke Renate, det blir kjekt :) Vi skal på tusenfryd! Skal bli godt å slippe å tenke på eksamen, og bare ha det kjekt en hel helg =D.

Og så har eg fått vite at eg må flytte igjen..I går fikk vi brev fra eieren om at de skal selge leiligheten, så då må vi være ute innen juni. Eg e virkelig lei av å flytte og ikke minst vaske ned leiligheter..:( det blir 5.gang eg vasker ned, på 4 år..blææ..Får håpe eg finner en ny leilighet snart :D

Ellers går det mye i eksamenslesing, annet skolearbeid og litt trening, når eg får tid..I morgen skal vi spille treningskamp, hvor det forløpig e 5 spillere som kan, så det vil si at vi må løpe som noen hester i en hel time, nesten uten pause..jaja, får ihvertfall bedre kondis av det..
nei, no må eg begynne å lese litt..Ha en fin dag "alle" lesere :)

2 kommentarer:

renate sa...

er det en sang som inneholder ordene "selvvalgt pensum"? :P hehe
Gleder meg til dere kommer!! Må bare få vite kortid dere lander ;) Dumt med flyttingen :S Men du finner nok en bra plass!! :D

Linda sa...

"men istedet for så sitt eg her å prate tull å tøys om vind og vær.."
det er en sang ;)
Ja, finner nok en bra plass :)