søndag 14. februar 2010

HELG :)

Kanskje på tide å blogge igjen :)
På fredag hadde jeg min første seinvakt i praksis, veldig avslappende igrunn. Vi så på tv, lagde makrame armbånd, slappet av generelt.
Lørdag hadde jeg tidligvakt, så jeg begynte kl. 11. En like avslappende dag, vi spilte litt bordtennis, så mye på OL, var på shopping en liten tur. Og der drakk jeg VERDENS søteste kakao, det var sikkert 20 kilo sukker i den, blææ..Heretter skal eg begynne å drikke kaffi :)
Etter praksis, dro jeg på vinkveld sammen med innebandyjentene..som vanlig var det flere som hadde bakt, så det var både muffins, kake, kjeks, chips osv..veldig koselig =)!
Idag skal vi spille kamp, med to innbyttere, så det kan bli tungt!! Frykter at det blir nok et stortap!!
Snart er det Trondheimstur =)

1 kommentar:

renate sa...

Skal du til Trondheim? Så artig! :) Kossn gikk kampen?