onsdag 2. desember 2009

Desember.

I går (1.desember) fikk eg meg en stor overraskelse.
Ingunn: "Eg har forresten en overraskelse, som eg har holdt hemmelig ganske lenge.." Så kom hun ut i stuen med et fint hjerte hvor det sto 1. desember, og bakpå sto det et bibelvers. Så då har Renate sendt meg en hel julekalender i posten :):) Gjett om eg ble glad og overrasket!

Idag hadde vi forelesning, hvor vi først var 4 stk, men så kom det heldigvis 4 til etter en stund. Eg tror foreleserne ble litt overrasket når det bare var så få som kom, men det var uansett veldig bra :). Senere dro eg ned til sentrum for å se på sko, men eg fant desverre ingen :/. Eg dro derfor opp på skolen og spiste "middag" sammen med noen i klassen, før vi dro til UNN og tok svineinfluensavaksinen. Forløpig har eg ikke angret :)

Da var endelig desember her :) For tiden går det fortsatt i mye skolearbeid og eksamenslesing. Men, i helgen skal eg på to julebord, så då skal eg slappe litt av, ihvertfall på kvelden :). På fredag skal eg på julebord med klassen, og på lørdag blir det julebord med innebandy.

Neste tirsdag skal vi ha KRIK juleavslutning her i leiligheten vår, med grøt, mandariner og annet julegodt :). Etter grøt og kos blir det KRIK trening :P Håper bare ikke alle er altfor mett etter grøten!

Ingen kommentarer: