søndag 8. november 2009

Helg!

Denne helgen har Ingunn vært i dåp i Kristiansand, så då har det bare vært meg og Ida i leiligheten. På fredag laget vi hjemmelaget pizza, så twilight og så på TV :)

På lørdag dro jeg opp i krafthallen kl. 11. Aller først så vi to innebandykamper før meg og en annen sto i kiosken å blandt annet solgte vafler. mmm. Vi sto der fra 13.30-18.30, tror vi solgte 5 vafler og 3 kaffe i løpet av den tiden..Så det var i grunn ganske kjedelig å stå der!!
Da jeg kom hjem igjen, dro meg og Ida på kino (siden det var den store kinodagen). Der så vi "land of the lost". Den handlet om en vitenskapsmann og dinosaurer. Ikke helt min type film, så jeg er enig med TV2 som ga den en 2'er. Det var noen gode scener i filmen, men det var det..Etter kinoen dro vi på burgerking å kjøpte is, nammmmm..:)
I dag skal jeg vaske kjøkkenet, soverommet, vaske klær og gjøre masse lekser :)! Får bare håpe alt går etter planen.

Ingen kommentarer: