fredag 13. november 2009

Dagen i dag..

I dag begynte vi på skolen kl. 11.15. Den første timen lærte vi at det e lurt å ligge på ryggen om natten, for å ikke få skeiv stillinger i kroppen, brystkassen kan bli breiere av å ligge på magen, lungekapasiteten blir dårligere.. Men, det e heller ikke bra å bare ligge på ryggen, men å variere mellom ryggleie og sideleie :)

Etter den timen hadde vi to timer med basisgruppe..

Så var det endelig tid for treningskamp. Vi spilte mix lag med herrer 2. Mitt lag vant 8-5 :) Det var deilig å endelig vinne en kamp igjen, for første gang på leeeeenge..Etter kampen spiste vi pizza på peppes :) Og no sitter eg her, selv om eg egentlig burde vært lagt for lengst. I morgen har vi studiedag, og da skal jeg lese maaaaasse til eksamen, forhåpentligvis :)

GOD HELG!
(Og en ekstra god helg til Hanne og Monica! Eg skal fryde meg over at de har eksamen i helgen..mohahaha!!)

1 kommentar:

Hanne sa...

Slemming! Du skal ikke fryde dæ, du skal ha medlidenhet.